چرا؟


by : x-themes

چرا بعضیا فکرمیکنن ((دوست دارم))یه

 

جمله ی پرسشیه؟؟

 

اخه وقتی میگن منتظره جواب میشن.!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

کامی
ساعت11:59---2 مرداد 1392
سلام ممنونم از اینکه به وبم سر زدی و نظر گذاشتی . شما خودتو وبتون رو تغییر دادین و خاصیت بزرگ شدن یا فکر کنم tranceform رو اضافه کردین؟

کار جالبیه ولی فکر میکنم برای همه ی وب مناسب نباشه و بعضی جاهاش که مهم نیست کمرنگ باشه و موقع نیاز روش بری پررنگ بشه خوب تر میشه. خدانگهدار


کامی
ساعت11:58---2 مرداد 1392
سلام ممنونم از اینکه به وبم سر زدی و نظر گذاشتی . شما خودتو وبتون رو تغییر دادین و خاصیت بزرگ شدن یا فکر کنم tranceform رو اضافه کردین؟
کار جالبیه ولی فکر میکنم برای همه ی وب مناسب نباشه و بعضی جاهاش که مهم نیست کمرنگ باشه و موقع نیاز روش بری پررنگ بشه خوب تر میشه. خدانگهدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 25 تير 1392 20:35 |- یه عاشق -|

ϰ-†нêmê§